Tytuły obrazu
Treść i wymowa teologiczna obrazu
- Charakterystyka obrazu
- Połączenie tematów teologicznych
- 'Per Jesum ad Mariam' — Dzieciątko Jezus
- Oczy
- Wyeksponowanie ucha
- Ubiór Maryi — symbolika szat i ich kolorów
- Berło
- Tło obrazu — sens teologiczny
- Heraldyka
Żółkiew i jej pierwsi właściciele
- Ogólna charakterystyka rodów szlacheckich związanych z Żółkwią
- Obrońcy chrześcijaństwa i mecenasi kultury na Kresach
- Troska wyznawców innych obrządków i religii
- Hetman Stanisław Żółkiewski
- Żona hetmana — Regina z Herburtów Żółkiewska
- Nadanie praw miejskich Żółkwi
- Testament hetmana
- Bitwa pod Cecorą i śmierć hetmana
- Zofia z Żółkiewskich Daniłowiczowa i jej córka Teofila Sobieska
- Dramat Teofili Sobieskiej
- Fundacja Teofili Sobieskiej dla dominikanów
- Jan Sobieski, Żółkiew i Dominikanie
- Mianowanie Sobieskiego hetmanem wielkim koronnym
- Sobieski pod Chocimiem
- Sobieski wybrany na króla
- Przeor żółkiewskiego klasztoru spowiednikiem króla
- Związek Żółkwi z Odsieczą Wiedeńską
- Przyjęcie darów od Papieża Innocentego XI w Żółkwi
- Wystawienie nagrobków dla matki u brata
- Fundacje zakonne Sobieskiego
- Zezwolenie na drukarnię talmudyczną w Żółkwi
- Śmierć króla w Wilanowie
- Zasługi Jana III Sobieskiego dla Żółkwi
Fundacje kościelne władców Żołkwi — Świadectwa kultu Matki Bożej w Żółkwi przed przybyciem Dominikanów
- Fundacja hetmana Stanisława Żółkiewskiego
- Fundacja Reginy Żółkiewskiej
- Fundacje i zapisy Zofii z Żółkiewskich Daniłowiczowej
- Fundacja Teofili Sobieskiej dla dominikanów
- Bractwo Różańcowe w Żółkwi przed przybyciem dominikanów
Początki obecności dominikanów w Żółkwi
- Uroczyste wprowadzenie Dominikanów do Żółkwi
- Pierwsi dominikanie w żółkiewskim klasztorze
- Klasztor w opałach — najazd Chmielnickiego na Żółkiew
- Poszerzenie fundacji Teofili Sobieskiej w 1658 r.
Historia cudownego obrazu
- Historia obrazu do roku 1655 r.
- Obraz u króla Jana Kazmierza (lata 1655-1668)
- Okres po 1668 r. — do zakazu kultu
- Okres po profanacji obrazu do 1904 r.
- Okres 1904 — do koronacji w 1929
- Obraz i II. wojna światowa
- Czas tułaczki
- Służewski klasztor nowym domem żółkiewskiej Madonny
- Trudne lata — kult w latach 50.
- Maryja na Służewie wspiera nowe dzieła dominikanów
- Kult obrazu po 1965 r.
- Pielgrzymki żółkiewan do Sanktuarium Królowej Różańca Św. na Służewie w latach 70.
- Trudne lata 80.
- Lata 80. — Inicjatywy ożywiąjace kult obrazu
- 60. rocznica pierwszej koronacji
- Przeniesienie cudownego obrazu do nowego kościoła
- Poświęcenie i nałożenie nowych koron w dniu 1 stycznia 1997 r.
- Kult obrazu po 2000 r.
- 2009 r. — jubileusz 80-lecia koronacji obrazu
- Wpisy biskupów do księgi obrazu
List króla Jana Kazimierza do prowincjała dominikanów o. Jacka Kłońskiego
Koronacja obrazu w 1929 r.
- Starania o koronację cudownego obrazu
- Zgoda Stolicy Świętej na koronację obrazu
- List pasterski J. E. Abp. Dr. Bolesława Twardowskiego
- Uroczystości koronacyjne w 1929 r.
- Kazanie koronacyjne J.E. Abp. Jozefa Teodorowicza
- Pamiątkowy napis pokoronacyjny przy ołtarzu Matki Boskiej
Rekoronacja obrazu w 1965 r.
- Przygotowania do rekoronacji obrazu
- Przebieg uroczystości
- Przysięga Przeora
- Kazanie rekoronacyjne J. Em. Ks. Prymasa Stefana kard. Wyszyńskiego
- Modlitwa do Niepokalanej Królowej Różańca Świętego